Cela dit, l'expérience ne fait rien à l'affaire et la publication d'une mise à jour est pour ainsi dire un « passage obligé » pour une équipe de développement. NecroVisioN reçoit aujourd'hui le renfort de son premier patch, un patch que nous vous proposons bien sûr de récupérer depuis nos serveurs. En échange d'un modeste téléchargement (24,6 Mo), cette mise à jour équilibre un peu les affrontement, ajuste l'un des niveaux de difficulté et optimise les performances générales observées par les joueurs... Indispensable donc.
- rendering performance improved, especially for higher settings of dynamic shadows and ambient occlusion
- level loading times shortened as well as quick-save loading times
- playing online between users having different language editions is possible (Russian edition was incompatible with other versions)
- "Man of Courage" (Normal) difficulty level more balanced (easier)
- gas mask now works properly in Necromancer's Return mode and in Stronghold level
- possibility of crash after saving in paticular area in Trench Warfare level fixed
- minor menu options placement corrections
- problem with possible shotgun jamming while using 'Pure fatality' combo fixed
- bug, preventing player from placing Geballte ladung by the door in The Hill level, after loading the game, fixed
- possibility of crash after skipping the cutscene with the dragon on The Hill level in Necromancer's Return mode fixed
- minor formatting bugs and inconsistencies in the dialogues, grammar mistakes and single overlapings inside menus and cutscenes corrected
- added support for no-driver 16:9 format screens (thanks Sebastien "ztorm" Essel for help)